تفاوت هاست حرفه ای با هاست پربازدید

تفاوت هاست حرفه ای با هاست پربازدید

در سرویس های هاست پربازدید بدلیل سخت افزار قویتر و محدودیت های کمتر دارای منابع بیشتری نسبت به سایر هاستها می باشند. این هاست ها مناسب سایت های پربازدیدتری است که نیاز به منابع بیشتری از هاست حرفه ای دارند. سرویس های هاست پربازدید از هارد های پر سرعت SSD ، وب سرور لایت اسپید ، سیستم عامل کلود لینوکس ، کنترل پنل سی پنل ، بهره می برند.

سرور قویتر

هاست های پربازدید در مقایسه با هاست های حرفه ای دارای سروری قویتر می باشند. سرور قویتر به این معناست که سخت افزار این هاست ها دارای CPU قویتر ، Ram  بیشتر  ،  هارددیسک سریعتر و شبکه با پهنای باند بیشتر می باشد.

منابع کاملا اختصاصی

در سرویس های هاست پربازدید منابع کاملا اختصاصی بین کاربران تقسیم می شود . جهت کسب اطلاع از جزئیات منابع به سرویس های هاست پربازدید مراجعه نمایید

سرعت و امنیت بیشتر

در هاست پربازدید تعداد سایت میزبانی شده بر روی یک سرور بسیار کمتر از هاست های حرفه ای می باشد به همین دلیل دارای امنیت بیشتر و سرعت و کارایی بالاتری هستند.

آپتایم نزدیک به 100 درصد

در هاست های پربازدید به دلیل استفاده از نرم افزار ها و سخت افزارهای پایدار و مدرن تر آپتایم سرویس ها نزدیک به 100 درصد رسیده است که می توان به لطف استفاده از گران ترین و بهترین نرم افزارهای تحت وب جهت میزبانی وب سایت ها اشاره کرد.

پشتیبان گیری روزانه

در سرورهای هاست پربازدید از 2 هارد دیسک SSD جهت امنیت بیشتر اطلاعات کاربران استفاده می شود که به صورت روزانه نیز از اطلاعات کاربران پشتیبان تهیه خواهد شد ولی در سرویس های هاست حرفه ای به دلیل تعداد وب سایت های بالاتر بر روی سرور ، پشتیبان گیری هفته ای 2 بار انجام می شود.

Premium WordPress Themes Download
Download WordPress Themes
Download WordPress Themes Free
Download Best WordPress Themes Free Download
lynda course free download
download huawei firmware
Download Best WordPress Themes Free Download
udemy free download

ثبت آسان دامنه