راهنمای خرید هاست مناسب

اگر شما به تازگی می خواهید یک وب سایت راه اندازی کنید ولی نمی دانید چه هاستی مناسب میزبانی وب سایت شما است در این مطلب 3 نکته مهم در انتخاب هاست را خدمت کاربران محترم ارائه می دهیم.

1- حجم فایل ها

در مرحله اول جهت خرید هاست باید بدانید حجم فایل های شما چه مقدار است به عنوان مثال در ماه چند عکس و فایل در هاست خود قرار می دهید. البته در نظر داشته باشید در کلیه سرویس های هاست دانلود پس از خرید هاست امکان ارتقا به پلن بالاتر وجود دارد.

2- بکاپ گیری

در سرویس های هاست حرفه ای ، وردپرس ، پربازدید بکاپ گیری به صورت روزانه در سرور دیگری انجام خواهد شد ولی در هاست دانلود و آپلود بکاپ گیری انجام نمی شود و تهیه بکاپ بر عهده کاربر می باشد. در نظر داشته باشید در سرویس هایی که بکاپ گیری انجام نیز می شود توصیه می شود در خارج از تجهیزات شرکت کاربر از فایل ها خود بکاپ داشته باشد تا اگر بکاپ ارائه شده توسط شرکت دچار مشکل بود کاربر یک نسخه دیگر از بکاپ را داشته باشد.

3- مقدار بازدید

در صورتی که سایت شما بازدید آنلاین کمتر از 50 آی پی دارد و قالب سبک و بهینه ای دارید می تواند هاست حرفه ای جواب گوی نیاز شما باشد اما در صورتی که بازدید بیش از 50 آی پی همزمان دارید توصیه ما هاست پربازدید می باشد در سرویس های هاست پربازدید مقدار منابع سی پی یو و رم بیشتری برای هاست ها در نظر گرفته شده است.

Download Nulled WordPress Themes
Download WordPress Themes Free
Premium WordPress Themes Download
Download Premium WordPress Themes Free
free download udemy paid course
download coolpad firmware
Premium WordPress Themes Download
download udemy paid course for free

ثبت آسان دامنه